Jij hebt een poepgezicht - Reisverslag uit Cork, Ierland van elise haar - WaarBenJij.nu Jij hebt een poepgezicht - Reisverslag uit Cork, Ierland van elise haar - WaarBenJij.nu

Jij hebt een poepgezicht

Blijf op de hoogte en volg elise

20 September 2012 | Ierland, Cork

Momenteel staat er zooo veel op de planning. Ik heb nu nog even 10 minuutjes de tijd om iets te typen voor ik weer ergens wordt verwacht. Voor een workshop gaelic sports. Dat is dus hurling en gaelic football. Geen idee wat dat is? Kijk dan even deze filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=TmzivRetelE

http://www.youtube.com/watch?v=TEAbWrdB9XU

Ik ben benieuwd of mijn enkel dat al weer aan kan. Ik zal het wel zien. Vanavond heb ik de keuze uit Fc Twente - Hannover 69 kijken in de pub met 2 vrienden uit Hannover of naar een mystery party. Nu dat wordt natuurlijk het eerste.
Dan heb ik ook nog een verjaardag van een meisje uit Zwitserland. Dus daar ga ik eten. Dat meisje is met haar middelbare school een paar jaar geleden in Nederland geweest (doetichem) voor een uitwisselingsproject. Daar hebben ze haar de zin " Jij hebt een poepgezicht" geleerd. Dus dat zij ze tegen mij. In de veronderstelling dat ze het over zichzelf had. Ze was erg beschaamd dat ze mij een poepgezicht heeft genoemd, nadat ik het verschil tussen ik ben en jij bent had uitgelegd.

Dan ben ik van de week ook nog in het Killarney National Park geweest. Dat is nog even mooi als afgelopen jaar. Maar wat een flinke wandeling zeg. Dat was ik bijna vergeten. This is the road that never ends...

Met die drukke planning heb ik geen tijd voor dagelijkse dingetjes zoals de was. Daarvoor moet ik naar de wasserette onder in het gebouw. Dus ik houdt het bij handwasjes. Op het moment hangen er heel wat ondergoedjes te drogen aan mijn douchecabine haha heel charmant. Misschien dat ik meer tijd heb als de colleges beginnen ;-)

Anyway volgens mij is dit een beetje een hak op de tak verhaal, dus ik hoop dat het nog een beetje te volgen is. Nu moet ik er alweer vandoor, foto's volgen later nog. Al staan er al heel wat op facebook.

Oja nog een beetje Corkonian humor (als je het tenminste kan verstaan):
http://www.youtube.com/watch?v=7yG_jOdU47M&feature=relmfu


Okee en korte update:
De workshop Gaelic sports ging helaas niet door. Er was een vrij jong persoon, coach van een of ander team overleden vannochtend. Dat was een goede bekende van de man die ons de workshop zou geven. Gelukkig gaan ze een nieuwe datumprikken.
We hebben toen wel een rondleiding gehad door het Mardyke sports centre. Waar ik als UCC student gratis toegang heb! Hulde! Er zijn drie verschillende fitnessruimtes. Indoor sporthallen, verschillende buitenvelden, een zwembad, danszalen, klimwand. Eigenlijk alles wat je kunt bedenken en allemaal gratiss. Dus wie weet kom ik afgetraind terug haha :P
Ik zat toch te denken dat ik bij een sportsclub ga, de vraag is nog wat. Gaelic football, hurling, voetbal, volleybal, schermen,,, who knows!

  • 20 September 2012 - 15:46

    Kim:

    Heeee Poepgezicht!

    Het klinkt allemaal nog steeds geweldig! Wat een top leven :D.. Je bent er nu al bijna net zo lang als wij vorig jaar in heel Ierland mochten blijven.. Damn..
    Foto's zijn top! Killarney park was 1 grote trip down memory lane voor mij :P..
    Als je colleges zijn begonnen moetje maar ff laten weten of gasten ook colleges mogen volgen, want dan komt ik over een maandje ofzo sowieso langs!!

    Geniet nog van de vrije daagjes! Slainte! En veel plezier met the boys in red vanavond!

    Liefs

  • 25 September 2012 - 11:25

    Rudie En Leo:

    Hoi Elise,
    dankjewel voor je mooie kaart, welke gisteren hier in de bus rolde. Ik had net je vader zondag nog gesproken over jou site hier. Ik lees van tijd tot tijd wel over je wel en wee daar en hoop dat je er zoveel mogelijk uit kan halen als mogelijk is. Het lijkt me een heerlijke natuur op de herfst winter mee te gaan maken. Beetje de sferen van James Herriot buiten (Is wel in Engeland) Hier zijn gangetje, gewoon tijd doorkomen en naar toekomst gericht.

    Hartelijk groet
    Rudie en leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

elise

Een paar maanden in het Ierse Cork, voor het volgen van een minor.

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 10318

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 30 November -0001

Ierland 2012

Landen bezocht: